4. Dezember 2020

fc moto adresse

You've already flagged this Reply from FC-Moto.de. Vi tilbyr denne tjenesten dessverre ikke for andre land. Vi tilbyr deg - i løpet av 30 dager etter at du har mottatt varen - muligheten til å bytte (se også. Gavekort kan bestilles innen EU (€) og i tredjeland (i landets egen valuta). Du når oss på telefon man. Bytte må skje senest 30 dager fra du har mottatt pakken. Opplysningene blir ikke levert ut til tredjepart, unntatt er våre samarbeidspartnere som trenger adressen din for leveransen. Dersom vi allerede har mottatt en betaling av deg, tilbakebetaler vi dette. Jeg kjøpte en hjelm fra FC-moto i fjor. Kan jeg tilføye en vare til en pågående bestilling? Naturligvis blir dine personopplysninger behandlet strengt fortrolig og. (Gegenstand des Unternehmens ist der Einzel-, Online- und Großhandel mit Motorradzubehör jeglicher Art einschließlich elektronischen und technischen Zubehörs sowie Motorrad-Bekleidung, Protektoren und Pflegemittel. Vennligst skriv inn VAT-/org.nr. Check out what 18,443 people have written so far, and share your own experience. Dessverre tilbyr vi ikke ekspresslevering. Det kreves ikke ytterligere postoppkrav på 2 euro av DHL. Straks du har fått beskjed via e-post, venter varene på deg i 14 dager i butikken. ). Har du endret noe den siste tiden i kundeprofilen din, for eksempel adressen din? Hvis man bruker en smarttelefon eller et nettbrett, kan det oppstå problemer. Hvordan er betalingsforløpet ved forhåndsbetaling? Du kan gjerne sende oss koden som du ønsker å benytte deg av. Etter at vi har sjekket saken, tar vi omgående kontakt med deg. Når skjer tilbakebetalingen ved kansellering eller tilbakelevering? ! Vi har dessverre ingen innflytelse på behandlingstiden hos produsenten og derfor kan det ta litt tid før saken er avgjort. Ved bruk av betalingsalternativet Sofortüberweisung blir ikke din bankinformasjon overført, vennligst oppgi din kontoinformasjon for tilbakebetaling. På hvilket telefonnummer kan jeg nå kundeservicen og når er servicen tilgjengelig? Vi vil så endre dette manuelt for deg, og vi tilpasser fraktkostnadene tilsvarende. HRA *: FC-Moto GmbH & Co KG, Würselen, Aachener Straße *-*, * Würselen. Via linken ledes du videre og kan så opprette et nytt passord. We ship worldwide and many products directly from stock. Share. Dine personopplysninger blir brukt for å gjennomføre bestillingen samt for å sende deg aktuelle tilbud på e-post dersom du har akseptert dette. FC-Moto kontaktinformation inklusiv adresse og fragt muligheder. Einer der grössten Shops für Motorradbekleidung & Motorradhelme. Reply. Ved en delleveranse får du ikke noen flere kostnader. På nettsiden kan du få prisen i norske kr. Også fakturaen settes opp med de omregnede verdiene. Når får jeg leveransen / når sendes varen til meg? Rabatkoder opdateret: 23 november 2020. Dersom noe ikke passer, tilbyr vi deg muligheten til å bytte (se også bytte / reklamasjon). Butikken til FC Moto ligger i Würselen ved Aachen. Deretter returnerer du oss den stemplede originalfakturaen (ikke en kopi eller et skannet dokument!). Velg hente i butikk: deretter vises kun betalingsmåten «Hente i butikk», som ikke er en virkelig betalingsmåte. Velkommen innom! Hvis ja, ta kontakt med kundeservicen vår, slik at vi kan sjekke og avklare saken for deg. Vårt system vil så bytte over til den respektive lokale valutaen. Mer informasjon om tidspunktet for forsendelsen kan du se på de respektive produktene i nettbutikken vår. Tidvis kan det også være at det har oppstått problemer på serveren, når for mange bestillinger kommer inn samtidig. Vennligst gi oss beskjed dersom du ønsker en endring eller kansellering, for dette kan kun gjøres via vår kundeservice. Vennligst vær oppmerksom på at man i noen land i tillegg til de vanlige kredittkortene også tilbyr såkalte Debit Cards. If you give your telephone number, we will also gladly call you back. Bestillingen kan av forskjellige grunner ha blitt avvist: For eksempel, hvis det ikke er tilstrekkelig dekning på kontoen eller dersom det er noe som ikke stemmer overens i kundedataene. Så snart du går på de enkelte størrelsene / modellene, vises om varen er på lager (f.eks. 9 til 18 og lør. Klik her for BLACK FRIDAY: Få 15% rabat på alt fra FC Moto!. You can, of course, contact our customer service at any time if you have some special request or if you couldn’t find an answer to your question in our help topics. Vi har tilbud på MC og ATV tilbehør, Herre sportsklær, Treningssko menn fra FC-Moto. Du kan også finne sporingsnummeret ditt i kundeprofilen, så snart nummeret er klart. FC Moto were great, very fast to reply regarding any questions I had and provided accurate shipping/ tracking details. Men du kan naturligvis levere inn pakken som skal byttes med tilhørende returlapp på butikken for å spare fraktkostnadene. Kontakt - alle top Marken top Bewertungen ☆ weltweiter Versand FC-Moto Du har til enhver tid rett til informasjon, rettelse, sperring og sletting av de dataene vi har lagret om deg. Altså 2 uker før jeg hadde hjelmen i hånden. I had to phone several times to ask for information. FC Moto has a huge collection of items, delivery is fast and also the return is easy. Når det gjelder gavekort kan man manuelt kun innløse ett gavekort. Vennligst prøv igjen litt senere. Får jeg ved levering til Korea automatisk en FTA? Dersom du tilfeldigvis hopper over noe, vil et pop-up vindu forklare deg, hvordan du skal fylle ut det respektive feltet. Sporingsnummeret finner du i sendingsbekreftelsen som vi sender deg i en e-post. Vær oppmerksom på at det tar noen dager før varen er klar til forsendelse. Hvordan eksporterer jeg varen til utlandet og hva får jeg tilbake av momsen? Min bestilling ble ikke gjennomført, er det noen problemer med mine påloggingsopplysninger? Kollegane i butikken leverer pakken gjerne videre for deg. I denne e-posten finner du også en sporingskode, slik at du kan følge med på pakken (DHL på http://www.dhl.de/de.html;  UPS på. Her finner du svar på de mest stilte spørsmålene, sortert etter emne. This is my number 1 Online Shop for motorcycle gear Etter at undersøkelsene er avsluttet, informerer vi deg hvordan vi vil gå fram videre når det gjelder erstatning og sending av nye varer. Dersom den totale verdien blir høyere, da kan vi kansellere den inneliggende bestillingen, slik at du så kan lage en helt ny bestilling etterpå. The jacket I bought arrived in perfect condition, well packaged for it's long journey (Germany to Australia). Hva skjer dersom en pakke på vei til meg blir borte? Nei, vi lagrer ingen kredittkortinformasjon. Ja, det er mulig. lørdag kl. Gavekort med utenlandsk valuta kan bare løses inn i forbindelse med en bestilling som gjøres i den samme valutaen som gavekortet. Etter at du har fullført bestillingen din, får du en egen e-post av oss der du blir bedt å betale. Noen av varene har vi ikke i butikken, men de må hentes fra andre lager eller må delvis etterbestilles. Pakker som ikke hentes fakturerer vi deg med 5 % av bestillingssummen + fraktkostnadene. vansker i leveranse fra leverandørene eller ved forsendelse til deg. Til syvende og sist må man prøve et klesplagg for å finne den størrelsen som faktisk passer. Vennligst bruk «Google Chrome» eller «Mozilla Firefox» som nettleser. For alle andre land som ikke står i denne listen anbefaler vi at du velger den billigste leverandøren for tilbakesendingen, fordi vi dessverre ikke kan erstatte disse kostnadene. toll- og importavgifter. Save with Fc Moto Discount Code & Coupon codes coupons and promo codes for November, 2020. Vi gjør oppmerksom på at vi vanligvis ikke vil informere deg om resultatet før etter ca. Hvis du har fått en feil vare, ber vi i tillegg om et bilde av strekkoden og etiketten. Fc moto hadde den på lager, så jeg bestilte en. I emailed Friday and the following Monday but no response to emails. Dersom størrelsen / modellen er strøket over, betyr det at denne varen er utsolgt, da kan du ikke lenger velge denne varen, og varekurven kan heller ikke velges. Allerede mottatte betalinger tilbakefører vi til deg (se også. Øverst til høyre kan du velge det landet du ønsker å bestille fra. Både sporingsnummer, eksportpapirer, kvitteringer osv er forelagt dem, men FC-moto fortsetter å besvare eposthenvendelsene mine med svada, slik jeg oppfatter det i den hensikt at jeg skal gi opp slik at de slipper å betale tilbake pengeutlegget mitt. Their products are fantastic value for money. Hvorfor avvises min bestilling automatisk av PayPal? | Les 21-40 anmeldelser av 18 427 | Read 21-40 Reviews out of 18,371 Dessverre kan vi ikke reservere en vare per telefon eller e-post. Du får automatisk en kreditering som skjer via samme betalingsmetode som du valgte ved bestilling. Vennligst spør direkte hos den respektive tollmyndigheten fordi vi dessverre ikke har noe mer inngående opplysninger om dette. fra kl. Vi gjør oppmerksom på at vi ved en bestilling med kredittkort kun har reservert beløpt fram til i dag (se også. Dersom du ikke finner returlappen som skal følge med forsendelsen, så kan. Legg den utfylte returlappen sammen med en kopi av fakturaen inn i pakken du sender tilbake. Muligens er kampanjeperioden for rabattkoden allerede utløpt. Vær oppmerksom på at det kan ta noen timer inntil sporingskoden kan brukes, for på tidspunktet når du får sendingsbekreftelsen har vi nettopp formidlet koden til logistikkselskapet. Dersom det siste er tilfelle, trenger vi en kvittering for å kunne erstatte beløpet. Det er kun ved betaling som postoppkrav eller ved forhåndsbetaling at vi kan legge til flere varer for deg. Les mer under. www.FC-Moto.de Nr. I Tyskland kan du via returportalen http://www.fc-moto.de/retoure sende varen gratis tilbake. FC Moto Coupons 2020 go to us fc-moto.de Total 21 active us fc-moto.de Promotion Codes & Deals are listed and the latest one is updated on November 21, 2020; 21 coupons and 0 deals which offer up to 20% Off , €10 Off and extra discount, make sure to use one of them when you're shopping for us fc-moto.de; Dealscove promise you'll get the best price on products you want. Cash on delivery - payment takes place at your front door. Vennligst informer vår kundeservice dersom du ønsker å gjøre dette, så skal vi kansellere den pågående bestillingen. Ved betaling med kredittkort kan det imidlertid skje at man får problemer. Dersom du heller ønsker å registrere deg senere, kan du også gjøre det i løpet av bestillingsprosessen. Da må du gå til. Mon - Fri 9 am - 6 pm Vi anbefaler at du gjennomfører bestillingen på en PC eller laptop. For å sende til en annen leveringsadresse kan du kansellere den pågående bestillingen slik at du kan legge inn en ny bestilling med den ønskede leveringsadressen. Totalt finner du 66861 mc og atv tilbehør, herre sportsklær, treningssko menn, diverse produkter og herreklær i vårt sortiment, hvorav 66841 er på TILBUD. Vi tilbyr naturligvis også andre betalingsalternativ. FC-Moto Motorsykkel, Utendørs, Vintersport og Sykling Online Shop! Hvorfor kan jeg ikke innløse flere rabattkoder på en gang? PayPal – the most secure & fast method of payment, Sofort Banking - pay easily and securely with your standard online, Collection:  place a non-binding order online, then pick it up and pay in a shop, Hotline +49 (0) 2405 4950050 Da kan du gjøre et 1:1 bytte til en annen størrelse eller du kan velge en helt annen vare, eller du kan også velge å få en kreditnota. No need for a printer for the return label. Kan jeg snakke med medarbeiderne i butikken på telefon? Vennligst ikke kom før du har mottatt denne e-posten. Finner du ikke ditt spørsmål? Jeg har glemt eller mistet passordet mitt. Meld deg på nyhetsbrevet og få 10% rabatt på din bestilling. Vi gjør oppmerksom på at fraktkostnadene eventuelt må justeres. Vi gjør også oppmerksom på at heller ikke «Hente i butikk» kan velges når du handler med gavekort. Vår adresse er: FC Moto Aachener Straße 21-23 52146 Würselen. Vennligst vær oppmerksom på følgende når du ønsker å betale med kredittkort: Dersom du ønsker å betale på forhånd og vi ikke har varen på lager, kan vi tilby følgende: Abonner på nyhetsbrevet og få attraktive fordeler: - Eksklusive tilbud, produktnytt og trender - Gode rabatter, røverkjøp og gavekort, Stort produktutvalg med over 150 000 artikler, Alltid oppdaterte markedspriser og gode tilbud.

7 Years Noten Klavier Kostenlos, The Punisher Part 4 Reward, Vornamen Mit B Weiblich, Tochter Von Kadmos Und Harmonia, André Rieu Concerts, Harry Potter Englisch 1, Kindergarten Heute Spezial,

Von | Veröffentlicht in: Uncategorized

Kommentare

Noch keine Kommentare vorhanden.

Kommentar schreiben

Gravatars sind freigeschaltet. Jetzt kostenlos registrieren!